Как работи?
Качете продуктова снимка или комбинация
Можете да намерите всеки ИКЕА продукт бързо и лесно като използвате функцията за търсене по снимка.
Вижте резултати за подобни продукти
Продуктите, които ще бъдат показани в резултатите ще бъдат подобни на тези от снимката.
Открийте същите или подобни продукти на тези, които търсите
Изберете любимия си ИКЕА продукт.
Най-често задавани въпроси
ИКЕА онлайн магазин - най-често задавани въпроси
В ИКЕА онлайн магазин могат да се поръчват всички артикули, които са налични на уеб страницата ни, с някои изключения като кухни и мебели, които съдържат комбинации от артикули, растения, персийски килими, платове на метър, продукти, които се предлагат в различни цветове на един артикулен номер, хранителни продукти и др.
Ще получите email с потвърждение за статуса на поръчката ви. Ако сте регистриран потребител на нашия сайт, имате пълен достъп до всички всички свои поръчки в профила си и можете да се информирате за статуса им. Можете също така да проверите статуса на поръчката на този адрес.
Към момента предлагаме услугата „Поръчай и вземи“ за магазин ИКЕА София, ИКЕА Център за поръчки Варна, ИКЕА Център за поръчки Бургас и ИКЕА Център за поръчки Пловдив.
Към момента не предлагаме такава възможност.
Не, няма.
Цената ще бъде калкулирана спрямо тежестта на пратките и местонахождението на получателя. Има обща ценова листа за продуктите в магазина и онлайн. Можете да я разгледате тук.
Сроковете за доставка до адрес в рамките на гр. София, гр. Варна и гр. Бургас и други населени места - 10 /десет/ работни дни;
Ще получите обаждане от компанията за доставка, за да уточните детайлите по доставката на вашата поръчка.
Можете да платите с кредитна карта (Visa и Mastercard), дебитна карта (Visa, Mastercard и Maestro), наложен платеж на покупка на стойност до 1000 лв, с ваучер за подарък, с банков превод по една от сметките посочени долу, чрез еPay.bg (код на търговец 60000), както и на изплащане чрез Unicredit (Уникредит Кънсюмър Файненсинг) .
Повече информация може да намерите в раздел VI . Условия за плащане от Общите условия
Бенефициент |
|
Банка |
|
BIC |
|
IBAN |
“Хаус Маркет България” EАД |
|
Unicredit Bulbank |
|
UNCRBGSF |
|
BG92UNCR70001520162141 |
“Хаус Маркет България” EАД |
|
Postbank |
|
BPBIBGSF |
|
BG30BPBI79421077622501 |
Да. Стойността на покупката не трябва да надвишава 1000 лева. Услугата наложен платеж има допълнителна такса от 0,5 % от стойността на покупката, която се начислява автоматично при поръчката.
Можете да върнете част от поръчката или отделни продуктите съгласно Общите условия. За целта, моля да ни уведомите чрез e-mail до cs.ecommerce@ikea.bg като посочите номера на поръчката, номер на артикулите, който желаете да върнете, начина на плащане, както и да ни информирате за причината за връщането на продуктите.
Да, с карта IKEA Family можете да трупате точки и да ги обменяте за отстъпки и в ИКЕА онлайн магазин. За целта е необходимо да регистрирате своята карта IKEA Family за онлайн пазаруване на https://www.ikea.bg/account
Следвайте стъпките, описани в профилната ви страница.
Можете да отмените поръчка в рамките на 24 часа от момента, в който е направена като ни уведомите чрез e-mail до cs.ecommerce@ikea.bg. Моля да посочите номера на поръчката, която отказвате.
За съжаление няма такава възможност. Трябва да отмените цялата поръчка в рамките на деня, в който е направена. За целта, моля да ни уведомите на cs.ecommerce@ikea.bg като посочите номера на поръчката, която отказвате.
• Не съм получил поръчката си;
• Получил съм грешен продукт;
• Липсват елементи за сглобяване;
• Липсват пакети (един или повече) от поръчания артикул.
Моля, изпратете до cs.ecommerce@ikea.bg номера на своята поръчка (който е получен в потвърждаващия e-mail) и артикулния номер на продукта, ако съществува проблем с конкретен продукт.
Инструкциите за сглобяване са налични на съответната продуктова страница на ikea.bg
ИКЕА онлайн магазин дава възможност за поръчка от юридически лица и издаване на фактура.
Ако имате друго специфично запитване, моля, пишете ни на следния e-mail: b2b.sofia@ikea.bg . Наш сътрудник ще се свърже с вас, за да ви информира за предимствата при пазаруването като бизнес клиент и ще ви съдейства.
Към момента тази опция не се предлага.
Често задавани въпроси за програма IKEA FAMILY
Като участник в програмата, можете да се възползвате от уникални предимства.
- Получавате 5 точки за всеки 1 лев, заплатен в магазини ИКЕА София и ИКЕА Варна, ИКЕА Ресторант и Кафе, ИКЕА Бистро и ИКЕА Магазин за шведска храна, ИКЕА Онлайн магазин, както и ИКЕА Център за поръчки Бургас и Пловдив.
- Възползвате се от специални оферти и промоции за участниците в програмата.
След натрупване на брой точки, можете да ги замените за отстъпка от цената при покупка на продукти от магазини ИКЕА София и ИКЕА Варна, ИКЕА Магазин за шведска храна, ИКЕА Онлайн магазин, както и от ИКЕА Център за поръчки Бургас и Пловдив. Отстъпките, които могат да се получават срещу точки, са посочени тук.
- Възползвате се от удължен период 60 дни за замяна и връщане на закупени продукти (съгласно политиката за замяна и връщане)
- Научавате първи всички новини от магазин ИКЕА с периодичния ни електронен бюлетин.
- Щастливи сме да предложим и 200 бонус точки при първоначална регистрация.
Можете да се присъедините към IKEA Family по следните начини:
- Като създадете профил на IKEA.bg и дадете съгласие за включване в програмата IKEA Family.
- В магазин ИКЕА, като направите регистрация на терминалите на IKEA FAMILY
За регистрация в програмата IKEA Family е необходимо да предоставите мобилен телефонен номер (собствен) към български оператор, на който ще получите уникален код, с който регистрацията може да бъде завършена.
Карта пластика може да получите на място в магазини ИКЕА София и ИКЕА Варна или в ИКЕА Център за поръчки Бургас и Пловдив, след което трябва да я активирате на терминалите IKEA Family като създадете личен профил.
Неактивирана карта пластика е карта, която няма личен профил. С неактивирана карта пластика могат да се трупат точки, но не могат да се ползват всички предимства на програмата. Неактивирана карта пластика следва да се активира в срок до 3 месеца от първата покупка. В противен случай натрупаните точки в картата ще бъдат загубени.
Ако вземете карта пластика от физически обект на ИКЕА, можете да я активирате веднага на терминалите IKEA Family като създадете свой профил с личните си данни.
В случай, че не го направите на място, в срок до 3 месеца след първата покупка може да я активирате онлайн тук.
Картата за участие в програмата IKEA Family се предоставя напълно безплатно.
Всеки участник в програмата IKEA Family е уникален и получава уникални привилегии, затова не можете да притежава повече от една карта.
Картата е лична и не може да се прехвърля, по какъвто и да е начин, на която и да е трета страна.
Ако загубите картата си, трябва да ни уведомите, като се свържете с нас на телефон 0800 45 800.
Само с представянето на активирана карта IKEA Family на касата можете да ползвате всички привилегии на програмата - да натрупвате точки при всяка покупка, да обменяте точките за отстъпки и да се възползвате от специални оферти.
Също така можете да свалите мобилното приложение IKEA Bulgaria, с което имате достъп до своята дигитална карта и ползвате всички предимства на програмата.
След като сте събрали определен брой точки, можете да обмените точките за отстъпка от цената при покупка на продукти в магазини ИКЕА София и ИКЕА Варна, ИКЕА Магазин за шведска храна, ИКЕА Център за поръчки Бургас и Пловдив, както и при пазаруване в ИКЕА Онлайн магазин.
За обмяна на точките и получаване на отстъпка във физически обект на ИКЕА е необходимо да представите активирана карта пластика или дигитална карта IKEA Family. Дигиталната карта може да откриете в своя IKEA Family профил, до който имате достъп чрез мобилното приложение “IKEA Bulgaria”.
За да събирате и обменяте точки при покупки онлайн е необходимо да влезете като регистриран потребител на нашия сайт като следвате инструкциите от профила си.
Завършвайки поръчката си, при плащане ще получите съответния брой точки.
В случай, че сте избрали да обмените точките си, вашите точки ще бъдат използвани за получаване на отстъпка.
Вижте пълния списък с отстъпки тук.
Валидността на точките е 2 години от датата на покупката. Ако в рамките на тези 24 месеца не обмените вашите точки, те ще бъдат анулирани след изтичане на този период.
Можете да проверите своите точки чрез
Всеки участник в програмата IKEA Family може да изтрие своя IKEA Family профил като:
- изпрати имейл до ΙΚΕΑFAMILY@ikea.bg или до dpo@ikea.bg
- изпрати писмо до адрес: ул. „Околовръстен път“ 216, гр. София, България (на вниманието на DPO/Длъжностно лице по защита на данните),
- използва специалния формуляр, наличен в магазините на ХАУС МАРКЕТ БЪЛГАРИЯ ЕАД
- се обади на телефонен номер 0800 45 800 и поиска анулиране на профила си.
Може да се регистрирате за IKEA FAMILY докато сте в профила на IKEA.bg. Ще получите е-карта IKEA FAMILY.
Вече можете да използвате и мобилното приложение IKEA Bulgaria, за да съхраните Вашата карта IKEA Family в електронен вариант. Така събирате и обменяте точки както при пазаруване онлайн, така и на каса във физическите обекти на ИКЕА – магазини и центрове за поръчки. За тази цел е необходимо да свалите мобилното приложение IKEA Bulgaria и да представите своята електронна карта на каса, показвайки я през приложението.
Е-картата носи същите предимства, както картата пластика, когато пазарувате само онлайн. Ако решите обаче да пазарувате в магазин, следва да вземете карта пластика и да я активирате на терминал преди касите.
Ако сте регистриран потребител на IKEA.bg и имате IKEA FAMILY карта, можете да влезете в профила си с e-mail и парола от тук.
Ако имате IKEA FAMILY карта, но не сте регистриран потребител на IKEA.bg, можете да влезете в профила си с номер на IKEA FAMILY карта и парола от тук.
В приложението IKEA Bulgaria можете да влезете в IKEA FAMILY профила си с имейл и парола като регистриран потребител на IKEA.bg.
Поради промени в Общите условия, считано от 18.11.2019 г. и някои нови настройки в управлението на лични данни в IKEA Family профилите, е възможно комуникацията с вас да бъде прекъсната.
Ако желаете да получавате комуникация от нас относно:
- отстъпки, специални предложения (например безплатна доставка, безплатен монтаж и др.), нови продукти и/или друга маркетингова комуникация;
- статуса и изтичането на валидността на Вашата карта IKEA Family и на точките по програма IKEA Family, както и комуникация за промени в програма IKEA Family, е нужно единствено да влезете във Вашия профил тук и да се уверите, че Вашите настройки в секция „Управление на личната информация“ отразяват желанието Ви да получавате информация от нас.
ИКЕА вече е по-близо до вас от всякога
В Центровете ни за поръчки можете да се вдъхновите от нашите аранжирани стаи и да се срещнете със сътрудниците ни, които са готови да споделят своите знания за обзавеждане на дома и да ви помогнат във всеки един етап от процеса на пазаруване.
Можете да поръчвате артикули от пълния ни асортимент, наличен в ИКЕА онлайн магазин – ще ги доставим безплатно до Центъра за поръчки. А ако предпочитате, можем да препоръчаме наш партньор, който да достави покупките директно до дома ви. Очаква ви и селекция от страхотни продукти, които можете да отнесете вкъщи още същия ден.
ИКЕА центрове за поръчки - най-често задавани въпроси
Имате възможност да поръчате продукти от пълния ни асортимент, наличен в ИКЕА онлайн магазин. Те ще бъдат доставени безплатно до ИКЕА Център в плоски опаковки, за да можете лесно да ги отнесете у дома. Можете също така да се възползвате от услугата Доставка, която се извършва от наш партньор. Вижте цените тук.
Вашата поръчка ще пристигне в ИКЕА Център за поръчки в период до 7 работни дни от датата на поръчка. Възможно е закъснение в зависимост от сезона и наличността на избраните от вас продукти. Ще бъдете уведомени чрез SMS или телефонно обаждане при пристигането на вашата поръчка.
Нашите центрове за поръчки са по-малки от традиционния ИКЕА магазин, затова там предлагаме ограничен брой продукти, които можете да отнесете вкъщи веднага.
ИКЕА Център за поръчки предлага следните услуги: изготвяне на индивидуален проект на кухня, монтаж на кухня, доставка до адрес, както и възможности за финансиране. В бъдеще планираме да разширим броя на предлаганите услуги в зависимост от предпочитанията и нуждите на нашите клиенти.
Услугата Доставка се извършва от наш партньор. Цената се определя в зависимост от адреса и на поръчката. Проверете цените тук.
В ИКЕА Център за поръчки можете да платите в брой, с ваучер за подарък от ИКЕА или със следните кредитни/дебитни карти: VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, American express.
Да, ако е в оригиналната опаковка, ще ви възстановим заплатената сума. Ако целостта на опаковката е нарушена, ще получите ваучер за покупки в магазина на стойност, равна на заплатената сума. Запознайте се с политиката на ИКЕА за връщане на продукти тук.
ИКЕА Център за поръчки е по-малък от традиционния ИКЕА магазин, затова няма ресторант. Вместо това предлагаме селекция от хранителни стоки, които можете да закупите за вкъщи.
Да, програмата за лоялност е отворена за клиенти на ИКЕА Център за поръчки, но може да има някои разлики с офертите в магазин ИКЕА София и ИКЕА онлайн магазин. Събирането и обменянето на точки в ИКЕА Център за поръчки е възможно само за продукти, налични в ИКЕА Център за поръчки към момента на закупуване.
Да, ще има промоционални оферти и намаления в ИКЕА Център за поръчки, но може да има разлики с офертите в магазин ИКЕА София и ИКЕА онлайн магазин.
Да, в ИКЕА Център за поръчки можете да закупите ИКЕА ваучер за подарък.
- Разгледайте IKEA.bg и сложете желаните артикули в Списък с любими продукти. Разпечатайте списъка и заповядайте в ИКЕА Център за поръчки.
- Разгледайте ИКЕА Каталог онлайн. Направете списък с желани продукти и заповядайте в ИКЕА Център за поръчки.