Списъкът с любими продукти е празен.

Новини

2020 2019 2018

ИКЕА изтегля превантивно чаша за път TROLIGTVIS

15 януари 2020 г.

Изтеглянето засяга само чаши за път TROLIGTVIS, които са произведени в Индия и имат маркировка “ Made in India” на дъното на чашата.

ИКЕА изтегля превантивно чашата за път поради несъответствие с изискванията на ИКЕА относно употребата на химикали при производството на продукти, предназначени за контакт с храни. Изтеглянето засяга само чаши за път TROLIGTVIS, които са произведени в Индия и имат маркировка “ Made in India” на дъното на чашата.

Безопасността на клиентите е основен приоритет на ИКЕА, затова всички наши продукти преминават строг контрол на качеството и следва да отговарят на съответните стандарти и законови разпоредби. ИКЕА бе наскоро уведомена, че при определени пробни тестове на съответната чаша за път TROLIGTVIS са установени нива на миграция на дибутилфталат (DBP), които надвишават допустимите граници, заложени в изискванията на ИКЕА. ИКЕА от дълги години е забранила употребата на фталати в продукти, които имат контакт с храни.

ИКЕА приканва всички потребители, които са закупили съответната чаша за път TROLIGTVIS, с маркировка “Made in India”, да преустановят употребата й и да я върнат в магазин ИКЕА, където средствата за закупуването й ще бъдат възстановени в пълен размер или ще могат да я заменят с друг сходен продукт. Не е необходимо представяне на касова бележка за въстановяване на сумата или замяна на продукта.

Повече информация можете да получите на безплатния ни телефон 0800 45 800.


ИКЕА отваря магазин с нова концепция във Варна

18 декември 2019 г.

Откриването е планирано за втората половина на 2020 година.

Нов магазин на ИКЕА ще отвори врати във Варна. Той ще бъде първият магазин с напълно нов концептуален формат, различен от този на вече утвърдените търговски обекти на компанията в България и ще предложи по-голяма достъпност и удобство за клиентите.

Откриването е планирано за втората половина на 2020 г., а мястото е Delta Planet Mall на бул. „Сливница“ 185. Delta Planet Mall, който отвори вратите си за посетители по-рано тази година, беше наскоро награден в категорията „Търговски сгради“ на престижния конкурс „Сграда на годината“.

Магазинът в морската столица, който ще замести съществуващия ИКЕА Център за поръчки, ще бъде проектиран по иновативен за локация като търговски център модел, с обща площ от 8000 кв.м, от които 5400 кв.м са търговските площи. Този нов етап на развитие е част от стратегията на ИКЕА да бъде по-близо до възможно най-много хора, осигурявайки им желания комфорт и вдъхновение.


ИКЕА обзаведе първото споделено пространство за учене в Студентски град

30 септември 2019 г.

StudyHub e споделено пространство за учене, изградено на базата на философията за споделени работни места.

На 01 октомври 2019 г. в Студентски град в София ще отвори врати StudyHub - първото по рода си споделено пространство за учене в България. Екип студенти от няколко университета установяват проблем с липсата на мотивация за учене сред студентите, живеещи в общежития, поради отсъствието на подходящи места за самоподготовка.

Предприемчивите младежи се обединяват и със съвместни усилия решават да създадат модерно пространство по западен модел, което да реши този проблем и така да промени Студентски град към по-добро. ИКЕА застават зад амбициозната идея на младите студенти и я подкрепят като изцяло обзавеждат пространството.

В проекта се включват интериорните дизайнери на шведската компания, които преобразяват помещението и го превръщат в уютно място, където студентите да откриват повече вдъхновение и мотивация. Посетителите на StudyHub ще могат да се насладят на цветната и забавна колекция FÖRNYAD от ИКЕА, колаборация с аниматора Крейг Редман и Сара Алделм.


ИКЕА изтегля превантивно детски лигавник MATVRÅ

30 септември 2019 г.

ИКЕА изтегля превантивно детски лигавник MATVRÅ, 2 бр. в к-т, в синьо/червено, поради риск от наранявания, които могат да възникнат при скъсване на копчето. Изтеглянето засяга единствено детски лигавник MATVRÅ, 2 бр. в к-т, в синьо/червено с артикулен номер 504.269.20.

ИКЕА приканва потребителите, които са закаупили съответния детски лигавник да преустановят употребата му и да го върнат в магазин ИКЕА, където средствата за закупуването му ще бъдат възстановени в пълен размер или ще могат да го заменят с друг сходен продукт. Не е необходимо да представяте касова бележка срещу въстановяване на сумата или замяна на продукта.

Безопасността на клиентите е основен приоритет на ИКЕА, затова всички наши продукти преминават строг контрол на качеството, като следва да отговарят на съответните стандарти и разпоредби.

Емили Кнестер, Бизнес мениджър в ИКЕА, Швеция казва: „Бяхме уведомени, че има риск копчето на лигавника да се скъса, ако детето го дърпа силно. В ИКЕА подхождаме с изключително внимание към безопасността на клиентите ни, затова взехме решение да изтеглим превантивно детския лигавник MATVRÅ, 2 бр. в к-т, в синьо/червено. Детските лигавници MATVRÅ с цветни мотиви на плод и зеленчук са напълно безопасни за употреба, поради използването на различен материал и дизайн.


ИКЕА продължава да се разраства, докато планира бъдещо развитие

25 септември 2019 г.

Днес Inter IKEA Group споделя факти и данни за ИКЕА, за финансова година 2019.

Финансовата година на ИКЕА започва от 1-ви септември и приключва на 31-ви август. Близо 210 000 служители на ИКЕА от цял свят допринасят за създаването на по-добър живот у дома за възможно най-много хора. Заедно те са представили повече от 2000 нови продукта, тествали са нови формати на магазини и са помогнали на клиентите на ИКЕА да намерят продуктите и решенията, от които се нуждаят.

В резултат на това, продажбите на ИКЕА са нарастнали с 6.5% през 2019. Общите продажби на дребно, които включват продажби на продукти и услуги ИКЕА, възлизат на 41.3 млрд. евро.

Клиентите са закупили директно от магазина или онлайн около 5 милиона смарт крушки и аксесоари, 7 милиона библиотеки BILLY и повече от 10 милиона бройки веге хот дог. Освен това преоткриха някои стари, любими продукти в колекцията GRATULERA – пусната по повод 75-годишнината на бранда ИКЕА.


Сънят е основна тема в новия каталог на ИКЕА

26 август 2019 г.

В каталога за 2020 година ИКЕА обръща внимание на пълноценната почивка и колко е важна тя за свежест и продуктивност през деня

ИКЕА представи новия си каталог за 2020 година. Той обръща основно внимание на пълноценния сън и почивка, които ни помагат да се подготвим за задачите и предизвикателствата на следващия ден.

През последните десетилетия сънят и ползите от него са били все по-пренебрегвани. В глобален мащаб часовете за сън са намалели от 8 на 6 и е доказано, че хроничният недостиг от него е пряко отговорен за нарастваща раздразнителност, депресия, липса на концентрация, намаляване на способността за запаметяване, натрупване на килограми и свързаните с това здравословни проблеми.

С внимателно подбрани продукти в новия си каталог като подходящи матраци, завивки и ергономични възглавници, завеси и светлоизолиращи щори, килими и растения, ИКЕА дава работещи съвети и решения как да подобрим качеството на съня си и да бъдем енергични и свежи през следващия ден.

Каталогът за 2020 година представя шест различни домове, отразяващи основни емоционални нужди на потребителите. Ежегодно ИКЕА провежда многобройни интервюта и посещава домовете на хора по целия свят. Основната им цел е да разберат нуждите и желанията им и какво би подобрило живота им у дома. Именно в такова изследване са установени тези емоционални потребности, които, ако бъдат изпълнени, създават по-добър живот у дома.


ИКЕА информира превантивно потребителите за безопасната употреба на маса за повиване/скрин SUNDVIK

30 април 2019 г.

ИКЕА приканва всички потребители, които са закупили маса за повиване/скрин SUNDVIK да закрепят сгъваемата част с осигурените крепежни елементи за безопасност.

Призоваваме потребителите, които са загубили крепежните елементи да посетят магазин ИКЕА, за да получат нови безплатно. Не е необходимо предоставянето на касова бележка.

ИКЕА информира превантивно потребителите, тъй като е получила информация за три инцидента, при които сгъваемата част на маса за повиване/скрин SUNDVIK се е разхлабила, поради неспазване на инструкциите за употреба и децата са паднали от нея. В нито един от случаите не са констатирани сериозни наранявания.

ИКЕА е забелязала, че потребителите използват продукта като маса за повиване ежедневно и не поставят крепежните елементи за безопасност съгласно инструкциите.

Основното предназначение на продукта е да бъде маса за повиване. Допълнително може да се използва и като решение за съхранение. ИКЕА счита продукта за безопасен, когато се използва по предназначение и съгласно инструкциите.


ИКЕА изтегля превантивно SÖTSAK SKUMTOPP, мек сладкиш с маршмелоу, 180 г, поради недостатъчна информация за алергена мляко в списъка на съставките

12 март 2019 г.

ИКЕА изтегля превантивно SÖTSAK SKUMTOPP, мек сладкиш с маршмелоу, 180г, поради недостатъчна информация за мляко (потенциален алерген за хора, чувствителни към мляко) в списъка на съставките.

Безопасността на храната е основен приоритет на ИКЕА и ние искаме да уверим своите клиенти, че SÖTSAK SKUMTOPP мек сладкиш с маршмелоу със срок на годност между 12.03.2019 и 18.04.2019 се изтегля от пазара.

Призоваваме клиенти, които са алергични или имат непоносимост към мляко или млечни продукти, да върнат SÖTSAK SKUMTOPP в най-близкия магазин на ИКЕА срещу възстановяване на сумата в пълен размер.


ИКЕА обяви тазгодишните победители от конкурса за детска рисунка

15 февруари 2019 г.

Творенията на 6 деца ще бъдат произведени като плюшени играчки с мисия

За пета поредна година децата от цял свят се включиха в състезанието на ИКЕА, за да дадат шанс на играчката на мечтите им да се превърне в реалност. Тази година в конкурса са участвали 87 000 невероятни рисунки, като 6 избрани творби ще бъдат произведени като колекция плюшени играчки SAGOSKATT и ще бъдат пуснати в продажба през есента в магазинната мрежа на ИКЕА по цял свят като част от кампанията „Let’s Play” 2019.

SAGOSKATT е лимитирана колекция от плюшени играчки, проектирани от деца за деца. Тя е част от ежегодната кампания на ИКЕА "Let’s Play", която насърчава всеки да играе повече. Всички приходи от продажбите на SAGOSKATT се даряват на местни благотворителни организации.


ИКЕА Център за поръчки Пловдив отвори врати

05 декември 2018 г.

ИКЕА приветства първите си посетители в мол Plovdiv Plaza

ИКЕА Център за поръчки Пловдив отвори врати днес в мол Plovdiv Plaza. Това е третият център за поръчки в България след този във Варна през 2015 г. и този в Бургас, който бе открит през 2016 г.

В новия Център за поръчки посетителите могат да се вдъхновят с различни идеи за обзавеждане, да се докоснат до избрана част от продуктите на ИКЕА и да поръчат от наличния асортимент.

За улеснение на всички клиенти, в Центъра за поръчки в Пловдив ще се извършват и допълнителни услуги като проектиране на кухни, доставка до дома, монтаж и потребителско финансиране.


ИКЕА изтегля превантивно разтегателнa маса в бяло GLIVARP

27 ноември 2018 г.

ИКЕА изтегля превантивно разтегателна маса в бяло GLIVARP. Изтеглянето важи и за двата размера (125/188x85см и 125/115x70см).

ИКЕА приканва потребителите, които са закупили съответната маса след февруари 2017, да я върнат в магазин ИКЕА, където средствата за закупуването й ще бъдат възстановени в пълен размер или ще могат да я заменят с друг сходен продукт.

ИКЕА бе уведомена за няколко случая, в които разтегателната част на разтегателна маса в бяло GLIVARP се е откачила от опорните релси и е паднала, с риск да причини евентуални наранявания.

Поради тази причина ИКЕА изтегля превантивно съответната маса в двата налични размера. Изтеглянето не засяга разтегална маса от стъкло GLIVARP. ИКЕА благодари на всички свои клиенти за проявеното разбиране.


Детска рисунка може отново да се превърне в плюшена играчка с мисия в конкурса на ИКЕА

02 ноември 2018 г.

Всички приходи от продажбата на играчките SAGOSKATT отиват в полза на проекти на УНИЦЕФ за децата в България

Стартира ежегодният конкурс за детска рисунка на ИКЕА, в който творенията на децата на лист хартия могат да „оживеят“ и да бъдат произведени от компанията като плюшена играчка от колекцията SAGOSKATT. „Вълшебен конкурс 5“ и колекцията SAGOSKATT са част от кампанията Let’s Play, която извежда на преден план ролята на играта – не само за децата, но и за всички хора – защото играта е незаменима човешка потребност.

Във „Вълшебен конкурс 5“ в България могат да се включат деца до 12-годишна възраст, като в периода от 1 до 18 ноември качат рисунка на своя въображаем приятел на специалната платформа ikeaplay.bg.

Рисунките от миналогодишния конкурс вече са произведени и са част от колекцията плюшени играчки SAGOSKATT на ИКЕА. Всички приходи от продажбата на колекцията отиват в подкрепа на проекта на УНИЦЕФ „Заедно от детската градина“.


Временно удължаване на срока за доставка на поръчки от ИКЕА онлайн магазин

26 септември 2018 г.

Призоваваме всички, които очакват доставката си, да се свържат с нас на безплатната ни телефонна линия 080045800, за да получат информация за статуса на своята поръчка.

Нашите клиенти са основен приоритет и поради тази причина от месец юли предприехме мащабно реформиране на организацията на логистичния процес с цел да подобрим клиентското преживяване във всички канали за продажба. По време на фазата на прехвърляне на логистичните операции към външен партньор, установихме сфери, в които допълнително да усъвършенстваме процедурите си.

Това обаче предизвика неочаквани забавяния в графиците за изпълнение на поръчките – което се случи основно в онлайн магазина. С цел да разрешим въпроса с възникналото забавяне, се налага временно да увеличим срока на доставка за поръчки от онлайн магазина на ИКЕА на 30 работни дни.

Тази мярка ще даде възможност да реализираме докрай предприетата логистична промяна, да възстановим нормалния ритъм на работа възможно най-скоро и да изведем обслужването на клиентите в онлайн магазина на ИКЕА на още по-високо ниво.


ИКЕА изтегля превантивно определени партиди на лампа за таван CALYPSO

26 септември 2018 г.

ИКЕА призовава клиентите, закупили такава лампа след 1-ви август 2016 г., да проверят датата на производство върху продукта.

Приканваме потребителите, които използват лампа за таван CALYPSO с етикет на производство от 1625 до 1744 включително, да преустановят употребата й и да върнат продукта в магазин ИКЕА.

Средствата за закупуването му ще бъдат възстановени в пълен размер или ще могат да го заменят с нова лампа за таван CALYPSO. Не е необходимо да представяте касова бележка срещу възстановяване на сумата или замяна на продукта.

Безопасността е основен приоритет на ИКЕА, затова всички наши продукти следва да отговарят на международните и национални разпоредби и съответните стандарти.


ИКЕА представи новия си каталог за 2019 и обяви отварянето на нов център за поръчки в Пловдив

30 август 2018 г.

Компанията бележи среден ръст от 12% в продажбите от отварянето през 2011г.

ИКЕА представи новия каталог за 2019 година, в който основен фокус са различните нужди у дома. Той показва цялостни интериорни решения, дизайнерски асортимент и нови, трайно по-ниски цени.

ИКЕА отваря нов център за поръчки в Пловдив. Това е третият такъв на компанията след този във Варна, който започна работа през 2015 г., и този в Бургас, стартирал през 2016 г. Центърът ще бъде открит този ноември в новия мол в града – Plovdiv Plaza.

Компанията представи и развитието си за изминалите 7 каталожни години. За този период ИКЕА в България привлече 16 милиона посетители, отбеляза среден ръст от 14% на клиенти и 12% на продажбите.


ИКЕА ви благодари за първите прекрасни 75 години заедно!

27 юли 2018 г.

На 28 юли ИКЕА навършва 75 години. На тази дата през 1943 г. Ингвар Кампрад основава компанията в покрайнините на Елмхулт, Швеция.

Започвайки като малък бизнес за поръчки по пощата, управляван от тийнейджър на велосипед, за 75 години ИКЕА се превръща в един от водещите мебелни брандове в света. Днес компанията е представена на 49 пазара, магазините ѝ се посещават от близо един милиард души всяка година, а посетителите онлайн надвишават 2,5 милиарда годишно.

Планира се празненствата да продължат до края на годината – следете IKEA.bg!


ИКЕА получи три награди RED DOT 2018 за продуктов дизайн

10 юли 2018 г.

Резултатите от RED DOT 2018 са с тройна победа за дизайн на ИКЕА. Брандът бе награден за мултифункционалата платформа за диван DELAKTIG, преносимата музикалната колекция FREKVENS и KUNGSBACKA, първата кухня на ИКЕА, направена от рециклирана дървесина и рециклирана пластмаса на годишната церемония, която се проведе този месец в Есен, Германия.

„Трябва да се научим да използваме по-добре ресурсите на планетата по интелигентен начин. Нашата амбиция е да увеличим дела на рециклираните материали в нашите продукти.“ – сподели Анна Гранат, разработчик на продукти в IKEA.

Тази година бяха получени изявления от 59 страни и въведените продукти бяха оценени индивидуално от независимо и международно жури от експерти. Наградите Red Dot са едни от най-големите световни продуктови конкурси.