Списъкът с любими продукти е празен.

Новини

2019 2018

ИКЕА обзаведе първото споделено пространство за учене в Студентски град

30 септември 2019 г.

StudyHub e споделено пространство за учене, изградено на базата на философията за споделени работни места.

На 01 октомври 2019 г. в Студентски град в София ще отвори врати StudyHub - първото по рода си споделено пространство за учене в България. Екип студенти от няколко университета установяват проблем с липсата на мотивация за учене сред студентите, живеещи в общежития, поради отсъствието на подходящи места за самоподготовка.

Предприемчивите младежи се обединяват и със съвместни усилия решават да създадат модерно пространство по западен модел, което да реши този проблем и така да промени Студентски град към по-добро. ИКЕА застават зад амбициозната идея на младите студенти и я подкрепят като изцяло обзавеждат пространството.

В проекта се включват интериорните дизайнери на шведската компания, които преобразяват помещението и го превръщат в уютно място, където студентите да откриват повече вдъхновение и мотивация. Посетителите на StudyHub ще могат да се насладят на цветната и забавна колекция FÖRNYAD от ИКЕА, колаборация с аниматора Крейг Редман и Сара Алделм.

ИКЕА продължава да се разраства, докато планира бъдещо развитие

25 септември 2019 г.

Днес Inter IKEA Group споделя факти и данни за ИКЕА, за финансова година 2019.

Финансовата година на ИКЕА започва от 1-ви септември и приключва на 31-ви август. Близо 210 000 служители на ИКЕА от цял свят допринасят за създаването на по-добър живот у дома за възможно най-много хора. Заедно те са представили повече от 2000 нови продукта, тествали са нови формати на магазини и са помогнали на клиентите на ИКЕА да намерят продуктите и решенията, от които се нуждаят.

В резултат на това, продажбите на ИКЕА са нарастнали с 6.5% през 2019. Общите продажби на дребно, които включват продажби на продукти и услуги ИКЕА, възлизат на 41.3 млрд. евро.

Клиентите са закупили директно от магазина или онлайн около 5 милиона смарт крушки и аксесоари, 7 милиона библиотеки BILLY и повече от 10 милиона бройки веге хот дог. Освен това преоткриха някои стари, любими продукти в колекцията GRATULERA – пусната по повод 75-годишнината на бранда ИКЕА.

Сънят е основна тема в новия каталог на ИКЕА

26 август 2019 г.

В каталога за 2020 година ИКЕА обръща внимание на пълноценната почивка и колко е важна тя за свежест и продуктивност през деня

ИКЕА представи новия си каталог за 2020 година. Той обръща основно внимание на пълноценния сън и почивка, които ни помагат да се подготвим за задачите и предизвикателствата на следващия ден.

През последните десетилетия сънят и ползите от него са били все по-пренебрегвани. В глобален мащаб часовете за сън са намалели от 8 на 6 и е доказано, че хроничният недостиг от него е пряко отговорен за нарастваща раздразнителност, депресия, липса на концентрация, намаляване на способността за запаметяване, натрупване на килограми и свързаните с това здравословни проблеми.

С внимателно подбрани продукти в новия си каталог като подходящи матраци, завивки и ергономични възглавници, завеси и светлоизолиращи щори, килими и растения, ИКЕА дава работещи съвети и решения как да подобрим качеството на съня си и да бъдем енергични и свежи през следващия ден.

Каталогът за 2020 година представя шест различни домове, отразяващи основни емоционални нужди на потребителите. Ежегодно ИКЕА провежда многобройни интервюта и посещава домовете на хора по целия свят. Основната им цел е да разберат нуждите и желанията им и какво би подобрило живота им у дома. Именно в такова изследване са установени тези емоционални потребности, които, ако бъдат изпълнени, създават по-добър живот у дома.